סע מהר – כל מה שרציתם לדעת על בדיקת מהירות גלישה!

//סע מהר – כל מה שרציתם לדעת על בדיקת מהירות גלישה!

סע מהר – כל מה שרציתם לדעת על בדיקת מהירות גלישה!

בימינו אנו, מהירות הגלישה באינטרנט היא דבר מרכזי בחיינו. אנו משתמשים באינטרנט כמעט לכל צורך אפשרי- תקשורת, עבודה, למידה, בידור והנאה. כאשר ישנן תקלות במהירות הגלישה, האינטרנט לא זז או מתנתק לעיתים קרובות באותו היום, הדבר מרגיז אותנו, מעכב אותנו ומוריד באופן משמעותי את תפוקת העבודה או הלימודים שלנו.
לפני שאנו מתקשרים לנזוף בנציג השירות של החברה שלנו, חשוב לדעת ישנן עוד תקלות אפשרויות שאינן קשורות כלל לספקית האינטרנט או לחברת התשתית.

איך תדעו  אם מהירות הגלישה שעליה שילמתם לחברה היא אכן זו שאתם מקבלים במציאות? היום גם אתם יכולים לבדוק לבד את המהירות ולהיות מודעים לדברים המאטים אותה שאין להם קשר לספקית או לתשתית.
רוצים לדעת איך עושים את זה? המדריך הבא הוא בדיוק בשבילכם.

בדיקת מהירות גלישה

בדיקת מהירות

דבר ראשון- חשוב לדעת כי אם המחשב נמצא בעומס שנגרם מתוכנות ופעילויות פתוחות, הדבר ישפיע על מהירות האינטרנט שלכם והבדיקה לא תצא אמינה. השלב הראשון הוא לסגור את כל התוכנות והפעילויות הפתוחות על המחשב ולבצע הפעלה מחדש.

 

לאחר מכן, תוכלו להיכנס לאתר שתפקידו לבדוק את מהירות האינטרנט. החברות השונות מציעות את השירות הזה ויש גם אתרים ניטרליים אליהם ניתן להיכנס.

יש לזכור כי החברות השונות מתחייבות לטווח מהירות מסוים ולא למהירות ספציפית (כלומר הן מתחייבות עד 100 מגה ולא ל-75 מגה בדיוק).

מזל טוב — המהירות שלכם תקינה. אז מה בכל זאת האינטרנט לא זז?

אם ביצעתם את הבדיקה, גיליתם שהכל תקין ובכל זאת האינטרנט פשוט לא זז? יכולים להיות לכך כמה גורמים. לפני שמאשימים את ספקית האינטרנט שווה לבדוק אם אולי ישנה בעיה נקודתית באתר בו אתם גולשים או בדפדפן האינטרנט בו אתם משתמשים. כאשר דפדפן האינטרנט שלכם לא מעודכן יכולה להיות לכך השפעה רבה על מהירות הגלישה.

אוי לא — המהירות לא תקינה. מה עושים?
מהירות הגלישה שלכם תלויה במחשב והתוכנות שמותקנות עליו, הנתב שברשותכם, המודם שיש לכם בבית וכמובן בתשתית ובספקית. על מנת להבין היכן נמצאת הבעיה יש לבדוק אותם אחד אחד.
הנתב — אם הנתב שלכם הוא לכל המחשבים יש לבדוק תחילה אם כולם איטיים או שרק אחד הוא הבעייתי. אם הבעיה באה לידי ביטוי בכל המכשירים הסיכוי שיש בעיה בנתב גבוה. יכול להיות גם שנתב לא מותקן בצורה טובה. צרו קשר עם החברה או החנות ממנה קניתם את הנתב.

המחשב והמודם — כדי לזהות אם הבעיה היא במחשב יש לחבר מחשב אחר למודם ולבצע עליו את בדיקת המהירות. אם הבדיקה יוצאת תקינה, כנראה התקלה היא במחשב שעליו היא יצאה לא תקינה. במצבים כאלו ניתן להגדיל את הזיכרון או להחליף את תוכנת האנטי וירוס. אם בשני מחשבים הבדיקה לא תקינה יש להניח שהבעיה היא במודם. במקרה כזה פנו לתמיכה הטכנית.
תשתית וספק —
אם ביצעתם את כל הבדיקות ועדיין יש בעיה, כנראה שהיא קשורה לתשתית או לספק. צרו קשר עם שירות הלקוחות, תארו את המקרה ותנו להם לטפל בתקלה.

למידע על חבילות הגלישה שלנו לחץ כאן!

By | 2019-01-04T17:35:58+00:00 ינואר 4th, 2019|בלוג|0 Comments

Leave A Comment