אינטרנט – תקלות נפוצות

//אינטרנט – תקלות נפוצות

אינטרנט – תקלות נפוצות

האינטרנט אומנם שינה את פני החברה, אך כמו כל טכנולוגיה חדשה ומתקדמת ככל שתהיה גם הוא אינו חף מתקלות. כל ספקיות האינטרנט מציעות ללקוחות שלהן מוקד תמיכה, לרוב אחד שפועל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, אבל זמני ההמתנה עשויים להיות ארוכים ומתישים מה שישאיר אתכם על הקו דקות ארוכות רק כדי לגלות שהבעיה הייתה יכולה להיפטר בקלות על ידכם ללא כל התערבות של טכנאי. על מנת לחסוך לכם זמן, ועצבים, והכנו לכם כמה תקלות נפוצות בצירוף המלצות מה כדאי לעשות לפני שמתקשרים למוקד התמיכה.

אינטרנט תקלות נפוצות

תקלות נפוצות במהירות הגלישה

אחת התלונות הנפוצות ביותר היא על מהירות גלישה איטית, המחשב או הנייד מחוברים לאינטרנט אך לוקח דקות ארוכות עד שאתרים עולים וסרטונים נטענים. הדבר הראשון שכדאי לעשות הוא בדיקת מהירות גלישה באחד מעשרות אתרים המציעים שירות זה בחינם. על מנת לבצע בדיקה יעילה יש לסגור את כל החלונות האחרים בדפדפן, כמו גם תוכנות נוספות המשתמשות בחיבור לאינטרנט. כך תראו מה היא המהירות המקסימלית האפשרית עבורכם, אם מדובר במהירות רגילה פתרון הבעיה הוא פשוט – לצמצם פעילות. יכול להיות שברגע זה מספר רב של מכשירים ומשתמשים במשק הבית שלכם מחוברים בו זמנית, או שאתם עושים פעולות במגביל אשר פוגעות במהירות. ישנן גם תוכנות כדוגמת ביטורנט אשר אם לא מבצעים יציאה מלאה ממשיכות לפעול ברקע ומכבידות על הגלישה. במידה ובדיקת המהירות מראה על מהירות נמוכה, הדבר יכול להצביע על בעיה בנתב או בתשתית ובשלב זה רצוי ליצור קשר עם ספק הרשת לבדוק האם יש בעיה כללית. במקרים מסויימים המהירות תישאר איטית גם לאחר ברור מול טכנאי, מכיוון שאין אפשרות תשתיתית לספק מהירות גבוהה באזור המגורים שלכם. הפתרון הוא לעבור לסוג תשתית שונה, או לעבור לחבילת אינטרנט זולה יותר שכן אינם מסוגלים לקבל את המהירות עבורה אתם משלמים.

משחקים במקום גולשים

ומה עושים במקרה בו כלל אין חיבור לאינטרנט? גם זו אחת מהתקלות הנפוצות, עד כדי כך שיוצרי כרום הכניסו משחק במיוחד לרגעים אלו. אז אחרי שמאסתם מלשחק עם הדינוזאור החמוד יש כמה דברים שצריך לשים לב אליהם. קודם כל, הסתכלו האם המכשיר ממנו אתם גולשים מראה על חיבור קיים. במידה ולא, נסו להתחבר מחדש, יכול להיות שתקלה רגעית גרמה לניתוק הקשר בין המכשיר והנתב. במידה ואינם מצליחים להתחבר מחדש, או שהמכשיר נראה מחובר ועדיין לא ניתן לגלוש, כדאי קודם לבצע אתחול לנתב, פשוט לגשת, לכבות ולהדליק מחדש. אפשרות נוספת היא לבדוק האם כל המכשירים שברשותכם לא מחוברים, במידה וישנו חיבור במחשב אך לא בנייד (או להפך) יש לבצע קודם כל אתמול למכשיר שאינו מחובר. רובן של התקלות נפתרות על ידי פעולה פשוטה זו, שכבר הפכה לקלישאה בקרב נציגי שירות טכני, אך אם הבעיה לא נפתרה, או מדובר בניתוקים קצרים החוזרים על עצמם מספר רב של פעמים, אין ברירה אלא להמתין לעזרה מקצועית.

למידע נוסף על חבילות אינטרנט ביתי לחצו כאן!

By | 2019-03-04T12:58:12+00:00 מרץ 4th, 2019|בלוג|0 Comments

Leave A Comment